AUDIS BUS s.r.o.

• Přibližná délka cyklotrasy: 61 km
  • Odhadovaný čas potřebný pro projetí: 6 hod

• Startovní místo: Mezivrší
  • Cesta je vedená přes: Neratov, Barošovice, Zemskou bránu, pevnost Haničku, Říčky, Přím, Javornici
  • Cíl: Rychnov nad Kněžnou

Mapa, ze které jsme vycházeli

Orlické hory, mapa Shocatr č. 28Pro zákres trasy a jejího popisu jsme jako předlohy použili mapu Orlických hor (číslo 28) od společnosti Shocart. Ta je běžně dostupná ve většině prodejen se sportovními potřebami a síti obchodních řetězců.

Mapa cyklotrasy (náhled)

Interaktivní mapu cyklotrasy s odkazy na fotogalerie si stáhněte ve formátu PDF na konci stránky.

Mapa cyklotrasy Zemskou branou, náhled

Profil cyklotrasy

Profil cyklotrasy Zemskou branou

Slovní popis

Z parkovište na Mezivrší se dejte na Orlické Záhoří. Najeďte na silnice 311 a přes Neratov sjedete do Bartošovic. V centru obce odbočte vlevo a podél státní hranice dojede na Zemskou bránu. Její návštěvu Vám vřele doporučujeme. Ze Zemské brány se vraťte cca 1km a odbočte vlevo po cyklostezce 4071 kolem chaty U Rampušáka. Přes Žamberecké lesy projeďte na parkoviště Panské pole, Hanička. Odtud se vydejte po silnici 319 směr Rokytnice v OH. Ještě před Rokytnicí odbočte vpravo do obce Říčky. Na okraji Říček (u autobusové zastávky) odbočte prudce vlevo na příkrou modrou turistickou značku. Přes nádherné Julinčino údolí se dostanete až na křížení cesty se silnicí 310 spojující Rokytnici s Nebeskou Rybnou. Odbočte na ní doprava. Po průjezdu obcí sjedete na křižovatku silnice odbočující do Zdobnice a vlevo do obce Bělá. Dejte se vlevo a po zdolání stoupání před obcí Bělá odbočte vlevo na červenou turistickou značku směr Přím. Po červené dojeďte až na silnici 319, kde odbočíte vpravo směr Javornice, Rychnov n. K.

Stáhněte si PDF se všemi informacemi pro tisk