AUDIS BUS s.r.o.

• Startovní místo: Mezivrší
  • Cesta je vedená přes: Říčky, Zdobnice, Prorubky, Javornice
  • Cíl: Rychnov nad Kněžnou

Mapa, ze které jsme vycházeli

Orlické hory, mapa Shocatr č. 28Pro zákres trasy a jejího popisu jsme jako předlohy použili mapu Orlických hor (číslo 28) od společnosti Shocart. Ta je běžně dostupná ve většině prodejen se sportovními potřebami a síti obchodních řetězců.

Mapa cyklotrasy (náhled)

Interaktivní mapu cyklotrasy s odkazy na fotogalerie si stáhněte ve formátu PDF na konci stránky.

Výletním tempem, náhled mapy

Profil cyklotrasy

Profil cyklotrasy Výletním tempem

Sloví popis

Z Mezivrší se vydejte po cyklostezce 4075 (je značena po místní komunikaci) do Říček v OH. Zde se napojte na cyklostezku 4075 - po ní pokračujte do Zdobnice. Silnici 310 procházející obcí přejeďte rovně, na modrou turistickou značku stoupající strmě do kopce. Minete slepou odbočku vpravo vedoucí k rekreační chatě. Cca po 150 metrech pokračuje modrá do lesa, kde není cesta vhodná pro jízdní kola. Odbočte tedy prudce vpravo a po zpevněné cestě vystoupejte na křížení modré a červené turistické značky. Zde odbočte vpravo po červené. Přes les a okolo lesní školky dojedete až na místní asfaltovou komunikaci. Odbočte na ní vlevo. Křižovatku místních komunikací projeďte rovně do obce Prorubky. S kopce budete sjíždět až do Rychnova nad Kněžnou.

Stáhněte si PDF se všemi informacemi pro tisk